Layout by Raion

1 maja 2013

Podsumowanie Kwietnia

Ohayo!
Moi drodzy, kalendarz wskazuje dziś 1 maja, więc czas podsumować prace Spisu SK w ostatnim miesiącu. Wiele się u nas wydarzyło, ale o tym za chwile. To podsumowane będzie odrobinę różniło się od Marcowego. Dzisiejszy wpis podzielę na 3 części. Ok? Zapraszam na część pierwszą:

Miesięczny rozrachunek:

To może zaczniemy od statystyki odwiedzin. W Kwietniu Spis odwiedziły 2172 osoby. Myślę, że to dobry wynik. Śladów, w postaci komentarzy, dopatrzyłem się 77. Oczywiście bardzo za nie dziękuję.
Na powyższym wykresie można zobaczyć krzywą wyświetleń naszej strony. W kwietniu dokonałem kilka korekt szaty graficznej. A dokładniej, zaokrąglone avatary w komentarzach, a także narzuciłem "anonimom" i osobom, które nie mają żadnego obrazka (znaczy się mają to "B" na pomarańczowym tle) zdjęcia profilowe. Najwięcej pracy zajęło mi ogarnięcie "Czytaj więcej". Niestety blogspot.com nie chciał czytać wpisywanych prze ze mnie stylów(komend) css. Dlatego - przy zamawianiu nowego szablonu - poproszę o jego wykonanie szabloniarce. Nastąpi to nieprędko. Myślę że w ostatnim kwartale bieżącego roku. Ale, tu nie o tym. Zajmę się to sprawą później, oczywiście po konsultacji z resztą ekipy. W kwietniu zawiązaliśmy 5 współprac. Mało, ale to tylko moja wina. Obiecuje, że w maju będzie ich więcej. Teraz wam wymienię te blogi:
W kwietniu rozpoczęliśmy również I Konkurs, mam nadzieję, że doprowadzimy go do końca bez żadnych problemów. 25.04 swój staż ukończyła Neko, która stała się pełnoprawnym członkiem naszej szamańskiej rodzinki. W ostatnim miesiącu umieściliśmy u nas 3 blogi. Wynik nie oszałamiający, ale nie ma co płakać. Myślę, że w Maju będzie lepiej. Szczerzę, blogów o SK nie jest mało, tylko trudno je znaleźć. A jeśli nam trudną je wyszukać, to im tak samo znaleźć nas.

Raion:
Spis: 1
Odmowy: 0
Inne: 2

Yohao♥:
Spis: 0
Odmowy: 0
Inne: 0

Neko:
Spis: 2
Odmowy: 0
Inne: 0

Załoga Spisu SK:
Informacje: 1
Inne: 0

Cele na Maj:

W maju chciałbym nawiązać jak najwięcej współprac. Po drugie. Zmodernizować podstronę "Załoga". Hm... Może uda mi się coś wykombinować na wzór Malach-Tow, albo Zaczarowanych-Szablonów. Zobaczę, może coś z tego wyjdzie. Zamierzam usunąć zakładkę "Rozdziały", z której i tak nikt nie korzysta. W jej miejsce powstanie podstrona "Pytania". Myślę, że komuś się przyda. Zastanawiam się także nad zmianą wyglądu posta. Przedsmak tego zobaczyć można było w opisie bloga Kenami. Niestety, nikt mi jeszcze nie odpowiedział w zakładce "Sprawy Organizacyjne". No, ale cóż. Mam nadzieję na jak najszybszy odzew. W maju także rozpoczniemy drugi etap konkursu. Ale, to już moje zadanie, by porozsyłać szczegółowe informacje. Od wczoraj zamknięty został również nabór. Myślę, że w trójkę damy sobie rade. W maju zamierzam zrezygnować z używania konta "Załoga Spisu SK", ale oczywiście ono nadal będzie istnieć. To by było chyba na tyle. 

Sprawy bieżące: 

W wolnej kolejce mamy jeden blog, jeśli, któraś z Was ma ochotę i czas, może go przygarnąć. Prosiłbym "pracowników"(wolontariuszy ^^) o to, by napisały mi krótkie "Zapoznałem/am się" po przeczytaniu. Oczywiście jeśli macie jakieś sugestie proszę śmiało pisać. Ja nie gryzę.  ^^ Chciałbym aby Spis SK był dla was miejscem, które lubicie, a nie smutnym przymusem. Neko-chan bierze urlop między 6-22 maja, więc jej kolejka jest wtedy teoretycznie zablokowana. W naszej sondzie wzięło udział
7 osób. 43% waszych głosów otrzymałem ja i Yohao♥, więc mamy remis. Neko otrzymała za to 14 %. Jeszcze dziś, pojawi się tu link do nowej sondy. 
Prosiłbym, aby nic już dzisiaj nie publikować!

Sayonara! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy