Layout by Raion

23 lipca 2013

Gdy postacie ożywają... Cz.2


Witam



Co prawda, Raion pokrótce wyjaśnił podstawowe fakty i zagadnienia związane z cosplay'em.

Jednakże, zostało jeszcze wiele zagadek i tajemnic jakie skrywa ten pozornie nieosiągalny świat sztuki.
O tym najlepiej przeczytać od prawdziwego cosplayera.
Jestem Reyline Hayashi. Zajmuje się wykonywaniem strojów cosplay od roku. Mam siedemnaście lat i będę zajmowała się na tej stronie panelem artystycznym. Mam nadzieję, że razem stworzymy wiele wspaniałych rzeczy.

Dziś pokażę wam wielu dobrych cosplayerów wykonujących stroje z serii Shaman king.
Będzie także kilka moich zdjęć.

***



Yoh Asakura
























Anna Kyoyama






















Hao Asakura




















Jun i Ren Tao
















Faust i Eliza










Tamao Tamamura





Ryuu




Lyserg 








Amidamaru








Choco




Horo Horo Usui





 Hanagumi






Pirika



 Iron Maiden Jeanne







Na koniec zdjęcie mojej grupy cosplayowej z Shaman king.
Wilkoak - Hao Asakura
Reyline - Yoh Asakura
Inu - Anna Kyoyama

Strój Yoh i Anny został wykonany przeze mnie.
Dziękuję za uwagę i mam nadzieję, że zdjęcia przypadły wam do gustu. Cosplay jest ciężką i trudną pracą.
Na sukces trzeba trenować latami.

Pozdrawiam.
Hayashi Reyline

3 komentarze:

  1. fajne:) chociaż mogłaś dodać więcej swoich zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trzeba, znałam lepsze stroje niż własne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post bardzo mi się podoba. Jest mnóstwo zdjęć. Powiem Ci, że te stroję to na prawdę mnóstwo pracy. Zgadzam się ze Spokoyoh, mogłaś dodać więcej swoich zdjęć. Przecież są ładne, ty, stroje i w ogóle.
    Szkoda, że nie chciałaś z nami zostać na dłużej.
    Pozdrawiam, Raion.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy